Vytautas Landsbergis: „Lietuva ėjo žemyn“

Profesoriau, kaip Jūs vertintumėte Lietuvą praėjus pusei metų po gegužės 17-ąją valdžios įvykdyto Garliavos šturmo? Kaip Lietuva atrodo po pusės metų, ar matote kokių permainų į gerąją pusę?
Per praėjusį pusmetį Lietuva ėjo žemyn, bet ne tik dėl to šturmo. Rezultatus matome.
Tokius Seimo rinkimų rezultatus visuomenės nuomonės apklausos prognozavo seniai. Ar šie rezultatai neužgožia dalykų, kurie nėra išspręsti? Juk laiku neatsakyti klausimai, valdžios slepiama tiesa, pagaliau – masinis smurtas prieš taikius piliečius privertė mūsų visuomenę pasidalyti į priešingas stovyklas.
Būna įvykių, kurie skaldo visuomenę, gal todėl tie įvykiai ir skatinami. Tai, apie ką jūs pirmiausia klausėte, yra ne vienintelis toks įvykis, ir neišspręstų dalykų, galbūt slapto kaltės jausmo arba užgniaužto protesto, o galų gale – abejingumo kaupiasi vis daugiau.
Abejingumas turbūt blogiausias dalykas. Dėl jo apie pusė Lietuvos piliečių neina balsuoti ir sutinka, kad į valdžią ateitų prasti veikėjai – meluojantys, vagiantys, atvirai besityčiojantys iš Lietuvos…
Seimo rinkimus laimėjusių jėgų telkimąsi stebėjome visus metus. Į Simono Daukanto aikštę susirinkę žmonės dar pavasarį kaip alternatyvą šių jėgų valdymui pasiūlė plataus Lietuvos Sąrašo, vieningos demokratinių jėgų bangos idėją. Vis dėlto Konservatorių partija aštriausias savo kritikos strėles nukreipė ne Darbo partijos, o tiesos siekiančių žmonių pusėn. Kodėl?
Jeigu Jūs kalbate apie judėjimą, kuris pasivadino Drąsos keliu, tai turėjote matyti, kaip greitai į jį buvo infiltruota kompromituojančių žmonių, per kuriuos galbūt būtų galima ir valdyti tą judėjimą, kad jis vis labiau ir labiau atsiribotų nuo centro dešinės. Manau, kad toks buvo blogų jėgų politinis tikslas, kuris pavyko…
Tačiau daug žmonių ėjo į gatves ir aikštes, siekdami ne valdžios, bet tiesos. Valdžioje buvę konservatoriai neigė piliečių teisę sužinoti tiesą, nieko nepadarė, kad būtų imtasi veiksmingų Garliavoje vykusio smurto tyrimų. Toks valdžios elgesys yra sukėlęs didelį nusivylimą Lietuvoje.
Per plati kalba dabar būtų. Vertėtų kada nors susitikus padaryti atskirą interviu.
Artimiausiu metu Tiesos.lt redakcija tikisi parengti išsamų pokalbį su Vytautu Landsbergiu apie dabartinę Tėvynės sąjungos ir Lietuvos valstybės būklę bei jų perspektyvas.
Laukiu platesnio interviu,turetu but idomu.Tuo paciu paklauskite V.Landsbergio,kas pasirupino,kad Algirdas Paleckis taptu Europos zmogaus teisiu stebetoju Lietuvoje.
LABAI TRUMPAS INTERVIU
JOKIŲ BOMŽŲ NEPAMINĖTA, O KEISTA
TAI TEGU ATSAKO Į VISUS Z.VAIŠVILOS KLAUSIMUS 
Žinoma logika:
KALTAS NE TAS, KURIS VISKĄ SUGRIOVĖ, BET TAS, KURIS SUGRIOVĘS IŠSISUKTI NESUGA!
Muzikos mėgėjo komentaras po muzikologijos profesoriaus vadovaujamo orkestro eilinio pasirodymo.
Sekmadienis, 2012-11-25 10:14 Politika, Ironiškai
Būtų keista, jei tektų muzikos profesoriui aiškinti, kas yra polifonija, kontrapunktas ir polimorfizmas.
O jei tas profesorius dar yra ir politikas, būtų dar keisčiau aiškinti, kad demokratija priklauso politinės polifonijos žanrui.
Niekas neabejoja, kad konservatorių bosų, kontrabosų bei mušamųjų partija vaidina svarbų vaidmenį šioje daugiabalsėje dermėje.
Tačiau, kas lieka iš orkestro, kai norima visiškai užgožti smuikus, styginius ar pučiamuosius apskritai, kai nustelbiama choro partija scenos gilumoje ar svaidomos replikos žiūrovams, protestuojantiems, kad žalojama jų klausa?
Toks kūrinys daugiau primena štampavimo cecho „muzikinę“ formą, pagardintą ūkinės klausos neturinčio, o gal apkurtusio fiziko falšu bei dirigavimu, akivaizdžiai ignoruojančiu kitų kurinio atlikėjų dainavimą bei publikos nuotaikas, nors ir bandančio pataikyti į taktą su scenoje spygaujančios Prezidentės falcetu, bei kitos primadonos raginimu nusišlapinti scenoje.
Toks „muzikavimas“ neprimena nei Mocarto, nei Bacho ar Vivaldžio polifoninės muzikos tradicijos, jau nekalbant apie Čiurlionio tapybišką muzikalumą.
Ar reikia stebėtis, kad publika net ir parterio priekyje kyla iš savo vietų, jau nekalbant apie „galiorką“, kuri triukšmingai ir masiškai palieka salę.
Jei dar būtų galima ginčytis dėl šio „kurinio“ novatoriškumo, tai komercinis rezultatas akivaizdus – šis „džiazo“, teisingiau, džeržgiantis koncertas patyrė visišką fiasko ir greitu laiku bus beviltiška susirasti padorų anterprenerį, talentingus atlikėjus, tuo labiau geranorišką mecenatą… Apie muzikalią publiką jau nekalbu.
Uždangą! Bet šiame teatre uždangos mechanizmas sugadintas ir ji niekaip nenusileidžia.
Tuo labiau, stebina, kai šie sceną palikę „orkestrantai“, iš užkulisių pusbalsiu raginami savo pakviestos Primadonos, knibinėjančios uždangos mechanizmą, įkyriai bando išvaryti iš scenos naujam pasirodymui susirinkusius atranką laimėjusius atlikėjus ir, šiems dar nepradėjus groti, skelbia pavojų publikos likučių klausai bei saugumui.
Gerbiamieji, po Jūsų kakofonijos, vargiai kas gali beišgąsdinti klausą praradusią salėje likusią publiką. Jie nebelaukia muzikos, jie tetrokšta duonos, kvaišalų, aštrių smurto reginių, o gal net riaušių, kad galėtų prisigrobti dar likusio blizgančio scenos rekvizito ir išlieti susikaupusį pyktį…
Bet, gerbiamieji, tada to pykčio teks paragauti ir Jums. Gali tekti atsisveikinti ir su iš scenos išsineštais gvarneriais ir stradivarijais, bei kitų brangiu scenos rekvizitu…
O tai tikrai nepasitarnaus nei politinei, nei muzikinei kultūrai ar Jūsų ir mūsų sveikatai apskritai.
Pasted from
Pofig tie stradivarijai, svarbiausia, kad pinigai už bilietukus saugioje kišenėje ir dantys sveiki.
Manau, kas „suomio“ komentaras su įterpiniais yra šalintinas.
Valiušaiti, o kada tu iš savo profilio išimsi mergaitės nuotraukas, kuriose, pažeidžiant vaiko teises, mergaitės veidukas nepridengtas, atsakysi už tai teisme!
https://www.facebook.com/asta.kuznecovaite?fref=ts va jums TIESA